7 תשובות
מדינה של מפגרים...
אנונימי
יש כאלה שתומכים בו כי הם בטוחים שהוא הכי מתאים להיות ראש ממשלה. לא בהכרח כולם התלוננו עליו.
יש המון שהתלוננו עליו אבל יש גם הרבה שתומכים בו, ויש כאלה שלא הצביעו בכלל לאף אחד ואז זה כאילו הם הצביעו לו (בגלל שהם לא נתנו את הקול שלהם למישהו אחר כדי שיעקוף אותו)
כי הציבור מטומטם, ולא כל כך הרבה הצביעו לו. 75% לא הצביעו לו.
לא כולם התלוננו עליו, יש משפחות שתמכו בו, האנשים שבחרו בו סוברים שהוא האיש שהכי מתאים להיות ראש ממשלה.
1. לא כולם התלוננו עליו, יש כאלו החושבים שהוא טוב למדינת ישראל
2. לעיתים כאשר אתה לא רואה חלופה טובה אתה נשאר עם מה שיש
3. קבעון מחשבתי
יש המון שהתלוננו עליו אבל יש גם הרבה שתומכים בו יש כאלו שחושבים שהוא רע לנו ויש כאלו שחושבים שהוא טוב לנו