4 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש טוב
אנונימית
אני לא יודעת אם זה דרמתי מדי אבל אפשר לעשות שבגלל שהיא דוחה אותו הוא מתעצבן ואונס אותה, או פוגע בה בדרך אחרת (אם את רוצה שזה יהיה פחות דרמתי את יכולה לעשות שהוא פוגע בה דרך התעשייה ומפיץ עליה שקרים) והיא חייבת לעשות כאילו הכל בסדר למרות שבפועל היא מפורקת לגמרי.
זה כיוון טוב?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
את רוצה שהסוף יהיה טוב או לא?