7 תשובות
שואל השאלה:
קר בחוץ
בלי
אני רצתי בלי,
אבל רק בגלל לפתח את הסיבולת

הייתי ממליץ לך עם עכשיו אני מצונן רצח
אתה יכול להביא גקט ואם יהיה לך חם לקשור אותו סביב המותן
הייתי ממליץ לך לרוץ איזה קילומטר וחצי עם ואז להוריד ולקשור למותן או משהו כזה