7 תשובות
לחיצה ארוכה ואז unsend
לחיצה ארוכה ואז unsend
לחיצה ארוכה ואז יש "ביטול שליחה" נראה לי ככה קוראים לזה וזה מוחק
WFM
שואל השאלה:
למחוק את הצאט
לחיצה ארוכה
את לוחצץ ארוך על הודעה ששלחץ ואז יש לך אופציה למחוק
פשוט למחוק את הצאט או אם רק הודעות ספציפיות שלך, נראה לי שאם את לוחצת לחיצה ארוכה על ההודעה שלך יש אפשרות לביטול שליחה, לא בטוח