16 תשובות
אני לא חושבת שאתה גזען, רק טועה.
עובדתית הם יהודים, הם לא צריכים לקיים את מצוות היהדות ולהאמין באלוהים בכדי להיות יהודים, אני לא חושב שאתה גזען אלא אטום בקטע הזה שיהדות זה לא רק דת, אלא לאום. אתה נולד לזה
רוב התושבים בישראל יהודים.
אתה לא גזען
אתה פשוט טועה
אתה פשוט טועה אין קשר לגזענות
שואל השאלה:
יש לי המון ידע בנושא אחרי מחקר גיליתי שנתח ענק מהאוכלוסייה הגיע מאבות ששיכים להפלוגרופ אחר .
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדבר מבחינת דת אני מדבר על דיאנאיי יש פה באוכלוסייה מלא קבוצות שהגיעו ממלא קבוצות אבות קדומים שאין להם שום קשר לישראל ההיסטורית .
מה שהכי מצחיק כדי להצדיק את הטענה הרבנות החליטה שיהודי נקבע על פי האמא .. כמה איירוני.
אנונימי
שואל השאלה:
על פי היהדות הרבנית אפילו סיני יכול להיות יהודי על ידי גיור מה שלא היה בתקופת התנך .
בן ישראל זה רק מהאבא!!
אנונימי
כנראה אתה ערבי. זה לא שהרבנות פה החליטה זה התורה החליטה. תלמד את כל התורה כולל גמרא, משנה, הלכה, רמב"ם, שולחן ערוך, חפץ חיים, ספר הברית. ואחרי זה תצא נגד הרבנות
שואל השאלה:
הy קרומוזום לעולם לא משתנה בדיאנאיי מאב לבן כנל גם מיטוכרונדרי של האמא עובר מאם לבת .
איך זה שיש הרבה קבוצות של אבות ..
אנונימי
שואל השאלה:
הכי מצחיק שהאשכנזים טוענים שהפלוגרופ j הוא של הכוהנים חח המדענים יודעים שזה בדיחה כי מצאו באירופה את העצמות של האב הקדום ביותר של j .
אנונימי
שואל השאלה:
עלפי מה קבעת שאני ערבי בגלל שטענתי שבן ישראל נקבע עי האב??
יצא לך פעם לפתוח תנך רק האב מוזכר בן של בן של וכן הלאה זרע ישראל גם אם התחתן אם אשה גויה הבן עדין יהיה מזרע ישראל .
אמא של דוד המלך לא מוזכרת אז דוד לא יהודי לשיטתך חח אבל מי כן מוזכר האבא ישי היה חשוב לציין את שם האב . כנל גם אבשלום אמא שלא לא הייתה יהודיה אבל האבא כן דוד כנל גם שאר הילדים של שלמה המלך הם מזרע ישראל .
אנונימי
שואל השאלה:
עם ישראל קמו מ 12 בנים ששייכים לאב אחד
אנונימי
מה יש לך
למי אכפת? העיקר ניהיה בני אדם
אנונימית
אמא של דוד כן מוזכרת בתנך הרי בגלל זה הוא היה דחוי וחשבו שהוא ממזר ולגבי הילדים של שלמה הם לא נחשבים זרע ישראל ורובם התפזרו בעולם
אנונימי
" יש לי המון ידע בנושא אחרי מחקר גיליתי שנתח ענק מהאוכלוסייה הגיע מאבות ששיכים להפלוגרופ אחר"

על איזה מחקר אתה מדבר? אתה מקסימום בן 16 מחקר עאלק
אנונימית