27 תשובות
ממש כמה דקות. וכן, חובה לשים איתו בושם הוא מתנדף ככ מהר
דקה ולצי
לא מחזיק בכלל
שואל השאלה:
אוף קניתי היום ויש לו ריח חלום
אבל אני אשים איתו גם את הבושם תודהה
אוף קניתי היום ויש לו ריח חלום
אבל אני אשים איתו גם את הבושם תודהה
שואל השאלה:
ועוד שאלה איזה בושם מחזיק לכן טוב?
יש לי את אולימפיה שלא מחזיק כל כך טוב ואחרי שעתיים לא מריחים
ועוד שאלה איזה בושם מחזיק לכן טוב?
יש לי את אולימפיה שלא מחזיק כל כך טוב ואחרי שעתיים לא מריחים
בקושי מחזיק
וואי ניסיתי מחא והיחיד שהחזיק עליי היה אלחרמין אבל לא אההתי אותו
אני שמה daisy הסגול של jacob marc
מחזיק למלא זמן
שואל השאלה:
^^^איזה באסה זה שזה פשוט לא מחזיק :( שום דבר לא נתפס עליי יותר משעתיים
^^^איזה באסה זה שזה פשוט לא מחזיק :( שום דבר לא נתפס עליי יותר משעתיים
שואל השאלה:
תודהה^^ אני אנסה אותו❤
תודהה^^ אני אנסה אותו❤
גם decadence של marc jacob טוב
שואל השאלה:
❤
❤
מחזיק בקושי דקה אבל אני משתמשת בבושם שקוראים לו cool water או cold water לא סגורה על זה והוא מחזיק ממש טוב
מחזיק לדקה. איזה קנית?:)
שואל השאלה:
קניתי את ה
coconut passion ריח מטורף
החזיק לי דווקא לשעתיים ככה, כנראה זה בגלל שהייתי בבית ❤
קניתי את ה
coconut passion ריח מטורף
החזיק לי דווקא לשעתיים ככה, כנראה זה בגלל שהייתי בבית ❤
בושם באמת פצצה שעמיד ממש, ואפילו לא הפסקתי להריח אותו על עצמי בזמן שיעורים,
בושם של ספרינג "וולווט אינטנס" , זה בושם מולקולות שבעצם כל פעם הוא סוג של יוצא ממך ומריחים אותו
הוא בריח של אותו בושם שכבר יש להם בשם קריסטל אבל וולווט אינטנס הוא משופר בתמציות חזקות יותר ותמצית שלישית נוספת והוא בגירסה של המולקולות
כן אני נשמעת מפרסמת של הבושם חח אבל באמת הוא פצצה , ממליצה
בושם של ספרינג "וולווט אינטנס" , זה בושם מולקולות שבעצם כל פעם הוא סוג של יוצא ממך ומריחים אותו
הוא בריח של אותו בושם שכבר יש להם בשם קריסטל אבל וולווט אינטנס הוא משופר בתמציות חזקות יותר ותמצית שלישית נוספת והוא בגירסה של המולקולות
כן אני נשמעת מפרסמת של הבושם חח אבל באמת הוא פצצה , ממליצה
אגב, גם לי יש את coconut passion של ויקטוריה סיקרט ריח באמת פצצה , לא מפסיקה לשים אותו בערב אחרי המקלחת,
האמת הוא לא עמיד לי :(
האמת הוא לא עמיד לי :(
שואל השאלה:
חייבת לעדכן אותכן
היום בערב הלכתי לקניון שוב והייתי בסופר פארם מצאתי שם בושם שבעצם סופג את הריח הקיים, נגיד של המי גוף
והוא בעצם גורם לזה להחזיק מעמד שעות!
קוראים לו מולקולה 01
ראיתי אותו אחר כך באינטרנט במחיר הרבה יותר טוב אז שווה לבדוק
תודה לכן ❤
חייבת לעדכן אותכן
היום בערב הלכתי לקניון שוב והייתי בסופר פארם מצאתי שם בושם שבעצם סופג את הריח הקיים, נגיד של המי גוף
והוא בעצם גורם לזה להחזיק מעמד שעות!
קוראים לו מולקולה 01
ראיתי אותו אחר כך באינטרנט במחיר הרבה יותר טוב אז שווה לבדוק
תודה לכן ❤
שואל השאלה:
^^ תודה רבה❤ עשית לי חשק להריח אותו!! מחר אני הולכת להריח אותו
ואיזה כיף שיש לנו טעם דומה בריחות!! בטוחה שאם שתינו אהבנו את הcoconut passion אני אוהב גם את הוולוט אינטנס שוב תודהה
^^ תודה רבה❤ עשית לי חשק להריח אותו!! מחר אני הולכת להריח אותו
ואיזה כיף שיש לנו טעם דומה בריחות!! בטוחה שאם שתינו אהבנו את הcoconut passion אני אוהב גם את הוולוט אינטנס שוב תודהה
האמת שאני מרססת אותו על החולצה בדר''כ ואז הוא מחזיק שעות, אני יכולה להיות במקיף שמונה שעות ולחזור הביתה ועדיין להריח אותו עליי.
אני שמה איתו גם בושם, בדר''כ את ari של אריאנה גרנדה אבל לפעמים את little gloria(כבר שנים שלא מוכרים אותו, מה שיש לי זה באמת שאריות אז אני משתמשת בו לעיתים רחוקות)
אני שמה איתו גם בושם, בדר''כ את ari של אריאנה גרנדה אבל לפעמים את little gloria(כבר שנים שלא מוכרים אותו, מה שיש לי זה באמת שאריות אז אני משתמשת בו לעיתים רחוקות)
שואל השאלה:
תודה אני אנסה לרסס גם על החולצה!❤
תודה אני אנסה לרסס גם על החולצה!❤
עוד עצה, תמרחי קרם לחות(לא באמת משנה איזה אבל אחד טוב) ומעליו תרססי. זה גורם לזה להיתפס ממש טוב.
שואל השאלה:
מעולה תודה רבהה!!
מעולה תודה רבהה!!
יא תודה! התעניין בקשר המולקולה 01 ,
ו-וואו מקווה ממש שתאהבי את הריח שלו:) האמת אני יודעת שכל הבנות שרכשו אותו הופנטו מהריח , אבל הוא ריח די שונה מבשמים שקניתי בעבר שהם היו תמיד מתוקים, הריח שלו הוא לא כבד וזקן אבל לא הריח הכי מתוק , משהו כזה שלא יודעת להסביר חח 3>
ו-וואו מקווה ממש שתאהבי את הריח שלו:) האמת אני יודעת שכל הבנות שרכשו אותו הופנטו מהריח , אבל הוא ריח די שונה מבשמים שקניתי בעבר שהם היו תמיד מתוקים, הריח שלו הוא לא כבד וזקן אבל לא הריח הכי מתוק , משהו כזה שלא יודעת להסביר חח 3>
שואל השאלה:
תודה רבה רבה❤ באמת יש לו ריח מהפנט שאי אפשר ממש להסביר חחח :)
שיהיה לך יום מצוין!!
תודה רבה רבה❤ באמת יש לו ריח מהפנט שאי אפשר ממש להסביר חחח :)
שיהיה לך יום מצוין!!
בכיף:) שמחה שאהבת את הריח חח :)
שיהיה גם לך יום מצוין!3>
שיהיה גם לך יום מצוין!3>
באותו הנושא: