4 תשובות
אל תדאג, אם יש לך קרם גוף אתה יכול לשים שם, זה ייעלם מחר
אתה יכול לשים שיכבה קטנה של וזילין. זה רגיל ותרגיש את זה עוד המון כשתגלח
אין לך מה לדאוג
תמרח שמן
כן זה רגיל