2 תשובות
זה כנראה לא שווה את זה, אין טעם לריב גם אם זה שטויות.. לפעמים פשוט עדיף לוותר.
צריך "לבחור את הקרבות" בקפידה וזה פשוט לא שווה את זה, נסי לשמור על קור רוח לפחות עד שתחזרו מחו"ל כדי שתהיה אווירה כמה שיותר טובה.
בהצלחה ותהני בפריז!
צריך "לבחור את הקרבות" בקפידה וזה פשוט לא שווה את זה, נסי לשמור על קור רוח לפחות עד שתחזרו מחו"ל כדי שתהיה אווירה כמה שיותר טובה.
בהצלחה ותהני בפריז!
אולי תנסי לעשות ערב מגבש עם המשפחה זה תמיד עוזר וזה חייב לבנות יצירתי
באותו הנושא: