38 תשובות
טוב אם אתה נהנה ממה שאתה מקבל מן הסתם
אם אתה נהנה לפנק ולקבל מזה מה שאתה רוצה אז זה טוב
לא יודעת, אם זה מה שעושה לך טוב, אז אני מניחה שאין בזה שום דבר רע
תלוי.
אם אתה השוגר דאדי שלי אז כן, אחרת לא
אם אתה השוגר דאדי שלי אז כן, אחרת לא
אנונימי
רע.
לא קונים חברים. או מין.
תכבד את עצמך.
לא קונים חברים. או מין.
תכבד את עצמך.
שואל השאלה:
אני מתכוון בלי מין
איפה יש בנות שרוצות כזה בכלל?
אני מתכוון בלי מין
איפה יש בנות שרוצות כזה בכלל?
אנונימי
תחפש זונות
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה מין
אני רק רוצה מישהי שרוצה לבזבז כסף
אבל אני לא רוצה מין
אני רק רוצה מישהי שרוצה לבזבז כסף
אנונימי
יש כל מיני אתרים, צריך פשוט לחפש
אבל מה הטמטום לרצות מישהי שרוצה את הכסף שלך וזהו ? כי אם לא היה לך כסף כנראה שכל זה לא היה הולך.
שואל השאלה:
לא רוצה קשר זוגי רק ידידות
זה כיף לי
לא רוצה קשר זוגי רק ידידות
זה כיף לי
אנונימי
אז למה להוציא על זה כסף? אתה לא יכול להשיג את זה בלי?
שואל השאלה:
אני אוהב להסתובב ולקנות דברים
ושהיא בוחרת אותם
אני אוהב להסתובב ולקנות דברים
ושהיא בוחרת אותם
אנונימי
flyonthewall
נו זה מה שהוא רוצה, תעזוב אותו
זה שאתה לא מבין את זה ולא רוצה את זה, לא אומר שזה דבר רע..
נו זה מה שהוא רוצה, תעזוב אותו
זה שאתה לא מבין את זה ולא רוצה את זה, לא אומר שזה דבר רע..
שואל השאלה:
איפה מוצאים בנות כאלה? יש בנות כאלה בכלל?
איפה מוצאים בנות כאלה? יש בנות כאלה בכלל?
אנונימי
מבחינתי ומבחינת הרבה אנשים זה לא שונה מזנות.
זכותי להביע את דעתי כי זה מה שהוא ביקש וזכותי גם לשאול מה שנראה לי.
זכותי להביע את דעתי כי זה מה שהוא ביקש וזכותי גם לשאול מה שנראה לי.
שואל השאלה:
זנות זה לשלם למישהי בשביל סקס
פה זה בלי מין ובלי משהו זוגי בכלל
זנות זה לשלם למישהי בשביל סקס
פה זה בלי מין ובלי משהו זוגי בכלל
אנונימי
שוגר דדי מביא מתנות כסף וכאלה בתמורה לקשרים חברתיים (בדרך כלל זה כולל סוג של אינטימיות אבל נגיד שלא) - למה שזה יהיה טיב הקשר ? למה לא לפתח קשר עמוק עם בן אדם שבאמת רוצה להיות בחברתך ולתת לו מתנות פשוט כי בא לך ? למה להכיר ולהגדיר את הקשר על ידי כסף ? אתה מודע לזה שלא באמת אכפת להן ממך, רק מהארנק שלך ?
ואם אתה כלכך רוצה להוציא כספים - אולי תוציא אותם על אנשים שיקרים לך שיעריכו את זה יותר ?
ואם אתה כלכך רוצה להוציא כספים - אולי תוציא אותם על אנשים שיקרים לך שיעריכו את זה יותר ?
שואל השאלה:
אבל זה מה שאני אוהב
לא היית רוצה מישהו שיהיה הארנק שלך?
אבל זה מה שאני אוהב
לא היית רוצה מישהו שיהיה הארנק שלך?
אנונימי
לא, אני לא אוהבת לנצל אנשים.
שואל השאלה:
אם הוא אוהב את זה אז זה לא ניצול
זה לעשות לו טובה בתמורה הוא קונה לך דברים
אם הוא אוהב את זה אז זה לא ניצול
זה לעשות לו טובה בתמורה הוא קונה לך דברים
אנונימי
לא יודע, נראה לי בזבוז כסף, אם יש כל כך הרבה כסף תחסוך לבית שיעלה ערכו עם הזמן.
אנונימי
יש בזה צדדים חיוביים וצדדים שליליים, אני לא חושבת שזו זוגיות בריאה בכלל כי יש פה חתיכת תלות רצינית שלא קשורה בכלל במערכת היחסים וברור שיש פה צד אחד עם הרבה יותר כוח מהצד השני ואני לא רואה איך זה מצליח להיות אמיתי ובריא בסיטואציה כזו. ברור שכל צד מרוויח משהו אבל מדובר במשהו חומרי, מערכת יחסים זוגית זה דבר שנוצר בסוג הקשר בין שני האנשים והוא יכול לבוא בנוסף לדברים חומריים, אין שום בעיה עם זה, פשוט חבל לוותר על היכולת לחיות לצד אדם שמבין אותך באמת וחווה איתך את החיים באופן שיוויוני ורואה אותך כשווה לו ויש לך מילה בתוך מערכת היחסים אבל גם לצד השני יש ובאופן הכי כנה שיש עוברים את החיים ביחד בשביל כסף או מין. כאילו כסף או מין זה כיף ונפלא, לא מזלזלת, אבל זה סיפוק לטווח הרבה יותר קצר ואני לא מבינה איך אנשים יכולים לשים את זה בעדיפות גבוהה יותר. איך אפשר לעבור את החיים בשלווה ושקט ככה ולא כל הזמן במרדף מתיש אחרי עוד ועוד?
שואל השאלה:
לא בקטע של זוגיות
ואין פה עניין של כוח זה שני הצדדים מרוצים
לא בקטע של זוגיות
ואין פה עניין של כוח זה שני הצדדים מרוצים
אנונימי
שני הצדדים מרוצים אבל אם קונים משהו אז אתה זה שמחליט ולך שייך הרכוש וברגע שאתה כועס עליה או היא כועסת עלייך היא תשתוק ולא תרצה לאכזב אותך כי בסוף היא זו שתישאר בלי כלום ואתה מה אכפת לך? בעוד רגע תמצא מישהי אחרת.. ובכלל איך היא יכולה להגיד לך משהו אחרי שאתה קונה לה כל כך הרבה? זה שם את הקשר במקום בעייתי
שואל השאלה:
לא אני מחליט
היא מחליטה מה קונים והכל נשאר אצלה
לא אני מחליט
היא מחליטה מה קונים והכל נשאר אצלה
אנונימי
אין בעיה שתתחבר למישהי או מישהו מתוך קשר כנה ובתוך זה מתוך הקשר ביניכם תראה את האהבה שלך דרך מתנות, יש אנשים שעושים את זה, זו דרך מסויימת לבטא את התחושה הזו. זה בסדר. אבל כשעל זה מבוסס הקשר? לא בריא בעיניי.
שואל השאלה:
זה קשר ידידותי
שנינו מרוויחים
אני קונה לשנינו והיא קובעת מה קונים
זה קשר ידידותי
שנינו מרוויחים
אני קונה לשנינו והיא קובעת מה קונים
אנונימי
תלוי איך אתה מתייחס אליה
אין פה טוב ורע
אין פה טוב ורע
שואל השאלה:
מתייחס טוב
היא שולטת בקשר ומחליטה הכל
מתייחס טוב
היא שולטת בקשר ומחליטה הכל
אנונימי
אז אחלה, בהצלחה
תעדכן כשתמצא כדי שנוכל לקנא בה
שואל השאלה:
אני לא יודע איפה לחפש
אני לא יודע איפה לחפש
אנונימי
באינטרנט מה הבעיה
שואל השאלה:
לא יודע למצוא
הרוב מתביישות בזה
לא יודע למצוא
הרוב מתביישות בזה
אנונימי
מעניין למה
אין במה להתבייש, בנות שלא אכפת להן להיות שוגר בייבי והן שלמות עם זה גם לא מסתירות את זה
כפרה בקלות תימצא סורי חיפסתי כסף והשאלה הזו עלתה והיסץקרנתי אבל אפשר לימצוא לא בקושי רב
לא אין משהו לא בסדר כל עוד זה לא מגיע ממקום של ניצול אלה ווין ווין
אישית אני ממנת את עצמי אבל סבבה תהנה
לא אין משהו לא בסדר כל עוד זה לא מגיע ממקום של ניצול אלה ווין ווין
אישית אני ממנת את עצמי אבל סבבה תהנה
באותו הנושא: