התחברות
הרשמה
אני יוצאת מחר ללובי אני שמה טופ ואמרו שירד גשם ויהיה ממש קר ללכת עם מעיל דק כזה ?
30 בנובמבר 2021, 15:51
מה ללבוש
מועדונים
מסיבה
6 תשובות
כן
ה
ההוא והזה של ההיא עם הזאתי
כן שלא יהיה לך קר
ט
טליה :)❤
כן
א
אבשלום בן זרובבל
כן
a
adinross
כן שימי משהו מעל
/
/SID/
לא
M
Mr. Green
באותו הנושא:
מי שתוניסאי, תימני, מרוקאי, עיראקי, מצרי, אלג'יראי, לובי, סורי וכו'...
בתנאים הנוכחים יכולה לרדת למטה ללובי של הבנין שלי לעשות אימון?
מי בא ללובי בחיפה?
אוזן צד ימין: 3 לובים והליקס. אוזן צד שמאל: 2 לובים וטראגוס
היום היה חיילים שישנו בלובי של הבניין שלי ואמא שלי הורידה להם שתייה ואוכל, אבל למה הם ישנו בלובי שלנו? ולא בבית שלהם?
הגיעה לי חבילה מעדיקה והשליח אמר לרדת למטה והוא השאיר אותה ליד הכניסה ללובי והוא אמר שאלו ההנחיות מיכשיו
אוזן ימין- 3 לובים והליקס. אוזן שמאל- 2 לובים וטראגוס
איך נכנסים ללובי עם קצת אנשים בgta online?
אם חלמתי** שאני מסלק 3 חרדים בלבוש שחור לבן שתולים בכניסה ללובי
ירדתי ללובי במכנס קצר ספורטסיבי וחולצת בטן דתי אחד באה אלי ואומר לי ככה את הולכת לשיעור ספורט למה אני ממש התעצבנתי ?
אם הייתם גרים בביניין, הייתם יורדים לבלוק(ללובי) עם פיגמה, או שהייתם מתבייש עם להיות למטה עם פיגמה?