12 תשובות
אני בן אבל גם שומר חושב שלא כי זה אמא ואבא שלך
לא זה לא
אנונימי
לפעמים שזה הרבה שעות אבל אם זה שעה אז לא
לא, אבל אם זה ממש הרבה זמן וקשה אני חושבת שמגיע פרס קטן
בעבר כן כי זו הייתה הדרך היחידה שלי להרוויח כסף
היום אני עובדת אז אין לי צורך בזה
היום אני עובדת אז אין לי צורך בזה
שואל השאלה:
שמרתי על אחים שלי יום וחצי, וזה היה גם במקום בילוי עם חברות, אבל אני לא יודעת... איך בכלל מבקשים כזה דבר?
שמרתי על אחים שלי יום וחצי, וזה היה גם במקום בילוי עם חברות, אבל אני לא יודעת... איך בכלל מבקשים כזה דבר?
מסכמים איתם לפני
את לא יכולה לבקש אחרי שעשית
את לא יכולה לבקש אחרי שעשית
בעיקרון אני לא לוקחת אבל לפעמים הם מביאים לי מעצמם מתנות או כסף
לא
לא אל
אני לא לא לוקחת, אבל אם זה הרבה שעות אני מבקשת שההורים חוזרים הביתה שיביאו משהו טעים לאכול;)
אממ למה רק בנות
באותו הנושא: