תשובה אחת
שמעי תסעי לאט כי יש אולי סכנת החלקה אם הכביש רטוב וגם באמת לא רואים יותר מדיי טוב.
זה אומר מהירות 20-30 בכביש של עד 50 וזה אומר לנסוע 50 בכביש של 70 נגיד.

לא להגזים כמובן ואם הוא אומר לנסוע מהר יותר אז תעלי מהירות.
הכי חשוב לא להראות לחץ.