5 תשובות
זה לא מראה לך חיבור לאפל?
איך שאת בדרך כלל מתחברת לא חושב שיש הבדל אני שיחקתי על האייפד שלי
יש כזה משהו בהגדרות שקוראים לו account אז תלכי לשם ואז תכנסי לuser center ותמלאי את האימייל וכל זה ואז תוכלי להתחבר עם זה למחשב ניראלי
אז תנסי יותר מאוחר יכול להיות שיש תקלה לכולם ולא רק לך אז אל תלחצי:)
שואל השאלה:
אני מצאתי את זה אבל זה מראה לי שיש בעיה לחזור מאוחר יותר
אני מצאתי את זה אבל זה מראה לי שיש בעיה לחזור מאוחר יותר
אנונימית