3 תשובות
מעדנות נראלי
אם לשפוט לפי האריזה אז מעדנות
אם לשפוט לפי איך שהבורקס נראה באריזה אז נראה לי שלושת האופים





מה שבטוח- ב ח י י ם אל תקני זוגלובק
שתי החברות מעולות, לא מרגישה הבדל בטעם אבל אצלי בבית יש מעדנות