5 תשובות
תנסה להשיג עוד כמה ימים...לחודש האחרון
הגיוני.
חרגת מהימי מחלה.
חריגה מהימים גוררת ועדה רפואית שבודקת אם החריגה היא מוצדקת.
אם הימי מחלה שלך מוצדקים לא יהיה לך שום בעיה.
אם הימי מחלה לא מוצדקים אז תצטרכי להשלים ימים פשוט.
חרגת מהימי מחלה.
חריגה מהימים גוררת ועדה רפואית שבודקת אם החריגה היא מוצדקת.
אם הימי מחלה שלך מוצדקים לא יהיה לך שום בעיה.
אם הימי מחלה לא מוצדקים אז תצטרכי להשלים ימים פשוט.
שואל השאלה:
איך זה חריגה מימי מחלה? זה רק 22 ימים לשנה שלמה לא בחודש וזה כשיש לי מחלה
איך זה חריגה מימי מחלה? זה רק 22 ימים לשנה שלמה לא בחודש וזה כשיש לי מחלה
אנונימית
יש לך ימי חופש וימי מחלה ספורים להם את זכאית.
את זכאית ל22 ימי חופשה (לא בפועל כי יורד מהם חגים ומוסד סגור אבל זה לא לדיון כאן..)
ו20 ימי מחלה.
את חרגת מהימי מחלה שלך ב2 ימים לכן בודקים אם זה מוצדק.
אם זה מוצדק יאשרו ואם זה לא מוצדק יורידו לך מהימי חופשה, במידה ויש לך, או שתצטרכי להשלים.
את זכאית ל22 ימי חופשה (לא בפועל כי יורד מהם חגים ומוסד סגור אבל זה לא לדיון כאן..)
ו20 ימי מחלה.
את חרגת מהימי מחלה שלך ב2 ימים לכן בודקים אם זה מוצדק.
אם זה מוצדק יאשרו ואם זה לא מוצדק יורידו לך מהימי חופשה, במידה ויש לך, או שתצטרכי להשלים.
כי חרגת..
באותו הנושא: