14 תשובות
אני יודע מה המצב שלך כרגע
אני שאני רוצה לבכות אני נכנס ליוטיוב ורושם סירטונים מרגשים עד דמעות
בפשוט בוכה
בהצלחה
אני שאני רוצה לבכות אני נכנס ליוטיוב ורושם סירטונים מרגשים עד דמעות
בפשוט בוכה
בהצלחה
שואל השאלה:
סרטונים עצובים זה לא מה שיגרום לי לבכות.. ואני רוצה לבכות באמת, בגלל הבעיות שלי לא של אחרים..
סרטונים עצובים זה לא מה שיגרום לי לבכות.. ואני רוצה לבכות באמת, בגלל הבעיות שלי לא של אחרים..
אנונימית
קחי את הסרטון ותחברי את זה לחיים שלך
את פשוט צריכה בריחה למשהו זה הכול
את פשוט צריכה בריחה למשהו זה הכול
ולמה בעצם את לא משחררת את הגוף ונותת לעצמך קצת להתפרק?
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת.. ככה אני
אני באמת לא יודעת.. ככה אני
אנונימית
קחי כרית.
תצרחי.
קחי את הרגלים שלך.
רוצי.
תקחי אוזניות.
תשמעי מוזיקה.
קחי את כל הכאב שלך ותהפכי אותו לכעס.
תפרקי את הכעס על מי שמעצבן.
לכי לאנשהו עם דברים לא מכאיבים.
תרבית לזה.
תלכי לטיול.
אולי שם תבכי.
מקווה שזה עזר לך, אלה כמה כלים להתמודדות בלי לבקש עצות מאף אחד.
תנסי את זה. אולי זה לא עוזר לך, אבל לפחות תנסי.
תצרחי.
קחי את הרגלים שלך.
רוצי.
תקחי אוזניות.
תשמעי מוזיקה.
קחי את כל הכאב שלך ותהפכי אותו לכעס.
תפרקי את הכעס על מי שמעצבן.
לכי לאנשהו עם דברים לא מכאיבים.
תרבית לזה.
תלכי לטיול.
אולי שם תבכי.
מקווה שזה עזר לך, אלה כמה כלים להתמודדות בלי לבקש עצות מאף אחד.
תנסי את זה. אולי זה לא עוזר לך, אבל לפחות תנסי.
תעשי מדיטציה מודרכת לבד עם עצמך לכמה זמן ודברים יפתחו/רגשות יחליקו
תכלס תשמעי מוזיקה שמחה או קיצבית זה עוזר
יכול להיות שמוזיקה עצובה תעזור לך יותר לבכות אבל עדיף אם כבר מוזיקה קיצבית כדי לנתק את הראש מכל הבעיות סוג של ולהיות יותר שמחה
אם את אוהבת קפה אז למשל אותי קפה מרגיע איכשהו אז אולי שבי לך עם הקפה
תעשי סתם איזה אימון ספורט זה גם עוזר
תשבי לך ותעשי תוכנית מסודרת על מה לעשות כדי לסדר את כל העומס שיש עלייך אם זה דברים פיזיים שמעמיסים
ואם זה יותר רגשות ותרצי עזרה אולי הוכל לעזור לך ספציפית לבעיה
בהצלחה! (:
יכול להיות שמוזיקה עצובה תעזור לך יותר לבכות אבל עדיף אם כבר מוזיקה קיצבית כדי לנתק את הראש מכל הבעיות סוג של ולהיות יותר שמחה
אם את אוהבת קפה אז למשל אותי קפה מרגיע איכשהו אז אולי שבי לך עם הקפה
תעשי סתם איזה אימון ספורט זה גם עוזר
תשבי לך ותעשי תוכנית מסודרת על מה לעשות כדי לסדר את כל העומס שיש עלייך אם זה דברים פיזיים שמעמיסים
ואם זה יותר רגשות ותרצי עזרה אולי הוכל לעזור לך ספציפית לבעיה
בהצלחה! (:
קחי לך זמן להרפות את הגוף תשאבי במיטה ותשמעי שירים האוזניות, תני לעצמך זמן להירגע וזה יבוא
תקציבי לעצמך זמן מסוים ביום או בשבוע של פורקן רגשי, ואז את שומעת מוזיקה או כותבת או פשוט בוכה מה שבא לך באותו רגע להוציא דרכו את הרגשות שלך..
שימי מוזיקה עצובה ופשוט תחשבי על כל מה שעברת וזה פשוט יציף אותך
ממליצה על arcade
פול ווליום
ותלכי למקום בלי אנשים שבאמת תוכלי להשתחרר ולהוציא הכל ולא לבכות בחדר בשקט