9 תשובות
בכללי להיות בפסטיגל זה גרוע
לא זה אחלה תהני
זה סביר לא כזה גרוע
שואל השאלה:
^^^אויש נו קניתי כרטיסים לאחותי הקטנה ואני הולכת איתה כי היא לא תלך לבד
^^^אויש נו קניתי כרטיסים לאחותי הקטנה ואני הולכת איתה כי היא לא תלך לבד
אנונימית
אה, מובן^
לא זה סבבה לגמרי. תהני
בסופו של דבר רואים הכל בונים את הבמה ואת הכיסאות כדי שבסוף גם מי שיושב שורה אחרונה יראה טוב הכל
הפסטיגל גרוע מצטער להרוס אבל חצי מהפסטיגל שירים תמיד יש אבל בקושי יש עלילה
אנונימי
לא זה אחלה
באותו הנושא: