4 תשובות
דווקא להפך.
הייתי מעדיף מישהי שלא יודעת, עדיף ללמוד באמת מתוך ניסיון מאשר מהאינטרנט או משהו..
חוץ מזה את לא חייבת לשתות אלכוהול גם אם את בבר.
הייתי מעדיף מישהי שלא יודעת, עדיף ללמוד באמת מתוך ניסיון מאשר מהאינטרנט או משהו..
חוץ מזה את לא חייבת לשתות אלכוהול גם אם את בבר.
דבר ראשון כלל מספר אחת באלכוהול- לא שותים אם לא רוצים או בגלל לחץ חברתי.
וכמו שזה שמעליי כתב, עדיף שתיראי מה את אוהבת ואיך את אוהבת מניסיון.
בכל אופן ממליץ לא להתפרע על הפעם הראשונה אלה להתחיל בהדרגה, לראות את איך זה משפיע עליך, ללמוד את הגבולות של עצמך...
וכמו שזה שמעליי כתב, עדיף שתיראי מה את אוהבת ואיך את אוהבת מניסיון.
בכל אופן ממליץ לא להתפרע על הפעם הראשונה אלה להתחיל בהדרגה, לראות את איך זה משפיע עליך, ללמוד את הגבולות של עצמך...
שואל השאלה:
כן בלי קשר אני לא רוצה שהם יחשבו שאני לא מבינה בזה..
כן בלי קשר אני לא רוצה שהם יחשבו שאני לא מבינה בזה..
אנונימית
יש את כל העניין של קוקטיילים שזה כל מיניי שילובים של אלכוהול על תיבולים וכאלה. יש ערבובים שזה יותר בכיוון של וודקה עם אקסל/ספרייט/שוופס תפוחים דברים כאלה ובדרך כלל שותים את זה לאט עם קשית
ויש שוטים שזה המשקה בפני עצמו ושותים בבת אחת אבל זה נחשב יותר קשוח
ויש שוטים שזה המשקה בפני עצמו ושותים בבת אחת אבל זה נחשב יותר קשוח
באותו הנושא: