6 תשובות
כיי בא להם?
אני אישית מסתכל על הכל^_^
עולם מקסים יש לנו
אני אישית מסתכל על הכל^_^
עולם מקסים יש לנו
כל אחד ואיך שהוא
יש כאלה ויש כאלה
ביישנות
אני עושה את זה מביישנות גם אני לא מסתכלת כל כך לאנשים בעיניים כי אני מובכת
אנונימית
אצל חלק זה בא כתוצאה ממבוכה
אצל אחרים זה בא כי יודעים שזו מדרכה מעפנה עם הרבה בליטות כדי שהם לא יפלו/ימעדו
אצל אחרים זה בא כי יודעים שזו מדרכה מעפנה עם הרבה בליטות כדי שהם לא יפלו/ימעדו
באותו הנושא: