2 תשובות
תכלס אין.
זה גז אציל.
הוא לא מגיב עם שום דבר, הוא לא מפריע לשום דבר וגם לא עוזר לשום דבר.
גז מאוד חביב בסך הכל.
ההליום עצמו לא פוגע ומגיב עם שום דבר והוא יוצא מכדור הארץ מאוד מהר, לכן הוא מאוד נדיר. מה שכן פוגע אולי זה הדרכים שמשיגים אותו. לא כל כך מבינה בזה אבל נראלי שדרך אחת שמשיגים את ההליום זה קדיחה, והדרכים האחרות זה תוצר לוואי מתעשיות אחרות.
אולי גם הקטע עם הבלונים, הבלונים עצמם כן פוגעים בסביבה אבל ההליום לא.
ובאופן כללי משתמשים בהליום בהרבה תהליכים חשובים כמו קירור מכונות וכולי אז אם נבזבז אותו יהיה לנו בעיה קשה.
המחיר שלו גדל מאוד מאוד מאוד מאוד בתקופות האחרונות.