3 תשובות
פונה מיידית לאחת היועצות בבית ספר, הם מתורגלים עם פגיעה עצמית, תעזרי לה רק ככה את יכולה!!!!
תהיה בשבילה כמה שיותר אני חושבת שתדברי איתה על זה קודם ואז תדווחי אל תדווחי בלי לדבר איתה אולי זה לטובה אבל בכל זאת זה פוגע
תדברי איתה על זה בנועם ותשאלי אותה אם מישהו יודע ואם כן אז מי, ואז תשאלי אותה טם היא מטפלת בזה עם מישהו מקצועי, אם לא וההורים לא יודעים אז תגידי להם ואז תסבירי לה שאת דואגת לה וזה לגמרי לטובטה

אל תערבי את הבית ספר זה לא דרך טובה בשבילה זה יעשה ממש כאב ראש ויעשה לה צרות גדולות אז תגידי להורים ושהם יקחו את זה משם


ובשום פנים ואופן אל תכעסי עליה, היא גם ככה בקרשים ומרגישה פח וזה ממש לא יעזור.