5 תשובות
נהגת אסון קיבלה רישיון
שואל השאלה:
יואו זה טוב
יואו זה טוב
אנונימית
בקושי סיימה תיכון אבל העיקר יש לה רישיון
אנונימית
אץ צריכה את זה לחולצה או משהו?
אנונימית
ילדה אסון הוציאה רשיון
כש..... על הכבישים כולם בממדים
כש..... על הכבישים כולם בממדים
באותו הנושא: