10 תשובות
פשוט מספרים
אמא קיבלתי 73 במדעים
73 זה אחלה, וגם זה לא בגרות
אנונימי
אומרים "אמא קיבלתי 73 במדעים"
למה מה הבעיה ב-73? זה אחלה ציון
למה מה הבעיה ב-73? זה אחלה ציון
אמא מה קורה, מה שלומך, אכלת היום? אוקיי תשמעי, קיבלתי 73 במדעים.
שואל השאלה:
ציפיתי ליותרר אני מאוכזבת
ציפיתי ליותרר אני מאוכזבת
זה שקיבלת 73 וציפית ליותר לא אומר שזה גרוע, אני למשל קיבלתי 90 במתמטיקה שזה הציון הכי טוב שהיה בכיתה ובכל זאת ציפיתי ליותר אבל זה ציון טוב.
אני מבין שזה מאכזב אבל הציון שלך לא גרוע, ותלמדי מזה להבא, תנסי להבין את הטעויות שלך ואת הסיבה שלא קיבלת ציון יותר טוב
אני מבין שזה מאכזב אבל הציון שלך לא גרוע, ותלמדי מזה להבא, תנסי להבין את הטעויות שלך ואת הסיבה שלא קיבלת ציון יותר טוב
אנונימי
אם זה מעודד אותך אני קיבלתי היום 26 במתמטיקה ותמיד אני מקבלת 80+ אז פשוט תגידי לאמא שלך שקיבלת 73 במבחן אחד, לא יקרה כלום תיהי בטוחה
אנונימית
אני: היי אמא
אמא: היי
אני: קיבלתי 73
אמא: לך מהבית
אמא: היי
אני: קיבלתי 73
אמא: לך מהבית
73 זה מעולה
קיבלתי 10 במתמטיקה שבוע שעבר
קיבלתי 10 במתמטיקה שבוע שעבר
באותו הנושא: