5 תשובות
לגיטימי.
את מרגישה אי נוחות לידו, מבוכה... זה לגיטימי, הייתי במצב דומה.
תמנעי מלהיות לידו עד שההרגשה הזו תעבור.
תמנעי מלהיות לידו עד שההרגשה הזו תעבור.
אין לך מה להתייחס אליו ..
זה בסדר שתרגישי ככה
זה בסדר שתרגישי ככה
הגיוני
בעיקרון אני מסכימה עם מי שעליי
אבל את בטוחה שזה היה ברצינות? את יכולה לנסות לשאול כי אולי הוא צחק או להגיד שזה גורם לך להרגיש לא בנוח וחברים שלך לא ישבו לידו
בעיקרון אני מסכימה עם מי שעליי
אבל את בטוחה שזה היה ברצינות? את יכולה לנסות לשאול כי אולי הוא צחק או להגיד שזה גורם לך להרגיש לא בנוח וחברים שלך לא ישבו לידו
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה כאילו באינסטגרם בריפליי.
הוא שבוע הגיב לי על הסטורי.
דיברנו פה ושם.
היינו עושים ריפליי ואז באחד הריפליי הוא שאל את זה.
אמרתי שלא.
הוא שאל אם בטוח
אמרתי כן
ואז הוא אמר אה טוב וחסמתי אותו.
זה היה כאילו באינסטגרם בריפליי.
הוא שבוע הגיב לי על הסטורי.
דיברנו פה ושם.
היינו עושים ריפליי ואז באחד הריפליי הוא שאל את זה.
אמרתי שלא.
הוא שאל אם בטוח
אמרתי כן
ואז הוא אמר אה טוב וחסמתי אותו.
אנונימית