7 תשובות
אם טוב לך עם איך שאת נראת אז את לא חייבת דיאטה, אבל את יכולה לעשות ספורט, כושר זה טוב בכללי לא רק כדי לרדת במשקל.
לאכול בריא ולעשות כושר זה תמיד טוב לא משנה מה וגורם להרגשה מאוד טובה!:)
אז כן תעשי
שואל השאלה:
כן אבל כאילו מרגיש לי שזה גם יהיה כמו סגירת מעגל..
בעברת בתקופה שהייתה לי ממש קשה אני גם שנאתי את המראה שלי וניסיתי מלא דיאטות או אפילו שיטות לא בריאות אבל בסופו של דבר זה לא הצליח כי אכלתי דברים לא בריאים מתוך מצב נפשי לא טוב. וכאילו אם אני ירד במשקל עכשיו כשהמצב הנפשי שלי בסדר ואהיה כמו שהייתי רוצה להראות אני אתגבר קצת על דברים שקרו לי פעם
אנונימית
מעולה:)
אני בטוח שתצליחי ואם את צריכה עזרה עם זה אז אעזור בשמחה
שואל השאלה:
תודה רבה! ❤:)
אנונימית
בשמחה
אפשר לאכול בריא ולא בהכרח לרדת במשקל, ולעשות ספורט זה תמיד טוב