9 תשובות
אני מנגן בגיטרה קלאסית 4 חודשים כבר ועוד מעט עובר לחשמלית אני ישמח
אני גם לא מחדרה לצערי.. ואני גר די רחוק מחדרה..
נשמע מגניב אבל אני לא מחדרה לצערי ):
אנונימי
שואל השאלה:
^
חדרה:/
^
חדרה:/
אני ארצה להצטרף! כרגע הטלפון שלי לא אצלי אבל החשבון שלי הוא philtheelephant
יע בא לי
באיזה אזור את גרה??
באיזה אזור את גרה??
מנגנת שנתיים על גיטרה (שנה על חשמלית), לצערי כאמור לא מאזור חדרה
אנונימית
שואל השאלה:
הי לכל מי שהגיב אני אשמח גם סתם להוסיף אתכם לקבוצה באינסטגרם/סנאפצ'ט וככה נוכל לשתף אחד את השני בהתקדמות או סתם לכיף:)
הי לכל מי שהגיב אני אשמח גם סתם להוסיף אתכם לקבוצה באינסטגרם/סנאפצ'ט וככה נוכל לשתף אחד את השני בהתקדמות או סתם לכיף:)
האמת שאין לי לא את זה ולא את זה
אנונימית
באותו הנושא: