2 תשובות
מה זאת אומרת עוד שנה או 5 שנים מה??
אממ יש סיכוי שבגללי?
בקיצור אין מה להילחץ, הם לא יזרקו שום פצצה אבל מלחמה ככל הנראה תהיה מתישהו, בין אם זה יהיה השנה או עוד 5 שנים
והיי, יש לנו צבא מטורף
בקיצור אין מה להילחץ, הם לא יזרקו שום פצצה אבל מלחמה ככל הנראה תהיה מתישהו, בין אם זה יהיה השנה או עוד 5 שנים
והיי, יש לנו צבא מטורף
באותו הנושא: