3 תשובות
התחלתי בגיל 9
15 ממש לא מאוחר, יש כאלה שמתחילים ב 30
בנתניה
לא, לא מכיר ליד אשדוד
זה קשור למשקל רק אם זה ממש מוגזם
15 ממש לא מאוחר, יש כאלה שמתחילים ב 30
בנתניה
לא, לא מכיר ליד אשדוד
זה קשור למשקל רק אם זה ממש מוגזם
התחלתי בגיל 11, כבר 6 שנים רוכבת.
זה קשה, זה רק נראה קל, ב3 חודשים בערך הראשון אתה מרגיש זה שסוחב את הסוס ולא ההפך.
אבל בפעם הראשונה קאנטר, זה שווה כל קושי.
לא נראלי שזה מאוחר מידי להתחיל...
וזה די כן תלוי במשקל כדי להתאים סוס, אבל שמנמנה זה לא משנה, רק אם אתה ממש כבד מבקשים להשקל נראלי..
זה קשה, זה רק נראה קל, ב3 חודשים בערך הראשון אתה מרגיש זה שסוחב את הסוס ולא ההפך.
אבל בפעם הראשונה קאנטר, זה שווה כל קושי.
לא נראלי שזה מאוחר מידי להתחיל...
וזה די כן תלוי במשקל כדי להתאים סוס, אבל שמנמנה זה לא משנה, רק אם אתה ממש כבד מבקשים להשקל נראלי..
שואל השאלה:
אה ועוד משהו, זה קשור למשקל? אם אני שמנמנה אני עדיין יכולה?
אה ועוד משהו, זה קשור למשקל? אם אני שמנמנה אני עדיין יכולה?
אנונימית
באותו הנושא: