4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
בעיקרון כל המבחנים חוץ מהמבחן סוף הם בחירה אישית של המדריכים או של אחראי המתנדבים בתחנה, הם לא משפיעים מאוד על ההתקדמות שלכם(חוץ ממבחן האמצע) אלא יותר מראים למדריכים איפה אתם מבחינת חומר ועל מה להתפקס יותר. בגלל זה אי אפשר ממש לדעת כי יכול להיות שהמדריכים שלכם יעשו קונץ ויתחילו להיתפס איתכם בקטנות של אנטומיה לרמת האטום ומולקולה ויש מצב שהם יתמקדו במה שחשוב ובמיקומים של איברים חיוניים וכאלה.
בכללי עדיף שתעברי על כל מה שאת לא יודעת רק כדי להיות בטוחה
שואל השאלה:
סבבה תודה
תעברי בעיקר על כל המערכות, ותזכרי את כל המושגים שלמדתם כמו פלאורה,נוירון,אקסון...