10 תשובות
כי יש הבדל משמעותי בהתפתחות בין 14 ל16
בכל מקרה אני לא רואה בזה כזה בעייה
כי אלה תקופות שונות
14 16 זה לא שגוי.
זה על הקצה של בסדר, אבל לא נוראי.
כי בגיל העשרה כל שנה משמעותית מאוד
אחר כך ההפרשים האלה פחות משמעותיים בהתנהגות
זה כמו להגיד על זוגיות של 10 ו 20
בין 40 ו 50.
בני 40 יותר בוגרים, בשלב הזה הגיל כבר לא כזה משנה מבחינה זוגית כל אחד מחפש את הבן זוג שלו.
בהפרש של 10 ו 20, בני 10 קטנים יותר גם מבחינת ידע
לפי דעתי 14 ו16 יותר בסדר מ18 ו22
זה לא בהכרח שגוי. אבל בגילאים של 18-22 כמו שכתבת זה גיל שמאפש לנהל זוגיות הרבה יותר בוגרת
כי גיל ההסכמה הוא מגיל 16
כי בגלים של 18-22 שניהם חוקים ויכוחים לעשות מה שהם רוצים אם החיים שלהם וגם יותר מבינים בחיים שלהם