7 תשובות
התבלבלתי סורי.
את מרכזת באגף אחד את כל הx, באגף שני את המספרים ומצמצמת עד שיוצא לך x=מספר
את מרכזת באגף אחד את כל הx, באגף שני את המספרים ומצמצמת עד שיוצא לך x=מספר
מעבירים אגפים, x לx ואז מחברים את האיברים השונים ולאחר מכן פותרים,
לדוגמה:
3x=15, ואז מחלקים את המספר בלי האיקס במספר של מקדם האיקס כלומר, 15 לחלק ל3 שווה שאיקס הוא 5
לדוגמה:
3x=15, ואז מחלקים את המספר בלי האיקס במספר של מקדם האיקס כלומר, 15 לחלק ל3 שווה שאיקס הוא 5
שואל השאלה:
לא מבינה שפה מתמטית
לא מבינה שפה מתמטית
את מרכזת את האלו עם הנעלם בצד אחד
את המספרים בלי הנעלם בצד השני ומשווה
נגיד הראשון:
עכשיו אם את מעבירה משהו צד גם הסימן שלו משתנה בהתאם
8x-54=-1x
8x+1x=54
9x=54
x=54:9
x=6
את המספרים בלי הנעלם בצד השני ומשווה
נגיד הראשון:
עכשיו אם את מעבירה משהו צד גם הסימן שלו משתנה בהתאם
8x-54=-1x
8x+1x=54
9x=54
x=54:9
x=6
שואל השאלה:
ואיי תודה רבה עזרת לי ממש
ואיי תודה רבה עזרת לי ממש
נגיד תרגיל 17 צריך להעביר את האיקסים לימין ואת הלא איקסים לשמאל אז נגיד מעבירים את המינוס 3 לצד שני הוא הופך לפלוס שלוש איקס ואז המינוס ארבעים מעבירים לצד ימין והוא הופך לפלוס 40 ואז מינוס שמונה איקס פלוס 3 איקס שווה מינוס 5 איקס ואז מחלקים את 40 במינוס 5
אני אפתור תרגיל 1.
ניקח את התרגיל הראשון.
8x-54=-1x
צריך קודם כל להוריד שמונה איקס, העברת אגפים.
אז,
-54=-9x
אחר כך, חלקי מינוס תשע, תמיד מחלקים במקדם של איקס.
x=6.
זהו.
ניקח את התרגיל הראשון.
8x-54=-1x
צריך קודם כל להוריד שמונה איקס, העברת אגפים.
אז,
-54=-9x
אחר כך, חלקי מינוס תשע, תמיד מחלקים במקדם של איקס.
x=6.
זהו.