4 תשובות
שאתה נהנה איתם, ושאתה אדם שאוהב להסתובב עם חברים
נראה לי שאתה פשוט extrovert ונהנה מלהפגש עם אנשים, זה לא אומר עלייך שום דבר רע.
שאתה נהנה עם חברים
אתה אוהב להיות סביב אנשים ולצאת