3 תשובות
אל תתעסקי בקלוריות אהובה. זה כל כך כל כך לא שווה את זה. את מדהימה בדיוק כמו שאת. כשאתה רעבה תאכלי ואל תמנעי מעצמך שום סוג של מזון, פשוט תקשיבי לגוף שלך ויהיה בסדר.
זה תלוי גם במשקל שלך
1200 קלוריות לא מספיק
את גדלה, את חיה, גם אם את לא עושה כלום את צריכה יותר
עדיף לך לא לספור קלוריות, פשוט תאכלי לפי תחושת רעב ושובע+בלי למנוע מעצמך משהו
את גדלה, את חיה, גם אם את לא עושה כלום את צריכה יותר
עדיף לך לא לספור קלוריות, פשוט תאכלי לפי תחושת רעב ושובע+בלי למנוע מעצמך משהו
באותו הנושא: