4 תשובות
להתבגר
אתה לא תמות מזה מבטיחה
עזר?
סתם סתם סליחה
אבל באמת אחרי שתעלה תבין שזה כיף ולא מפחיד
חיים פעם אחת פשוט תעלה מקסימום תמות לא קרה כלום
אממ..אני לא יודעת מה להציע חוץ מש- תחשוב על זה שאתה כבר אחרי המתקן, יורד ממנו..תעצום עיניים כל הזמן שאתה על המתקן אם זה יקל עלייך בהתחלה , ואז תתרגל לאט ותוכל לעלות שוב...אין דרך להתגבר על הפחד , חוץ מפשוט לעלות על המתקן..זה כמו רופא שיניים...מפחדים בהתחלה אבל לאט לאט מתרגלים ומגלים שזה פחות מפחיד ממה שזה..
מלא כבר עלו על זה, ובדקו את זה מלא פעמים, זה בטוח
אנונימית