6 תשובות
אמוניה זה חומר שגורם לשיער "להפתח" ומאפשר לפיגמנט של הצבע לחדור לשיערה.
חמצון לשיער זה בעצם הבהרה.
חמצון לשיער זה בעצם הבהרה.
האמוניה עלולה לפגוע בקרקפת אבל זה לא קשור לחמצון
שואל השאלה:
אז אם אני צובעת רק קצוות אז זה יהיה בסדר השיער לא יתייבש או ישבר?
אז אם אני צובעת רק קצוות אז זה יהיה בסדר השיער לא יתייבש או ישבר?
אנונימית
צבע מייבש את השיער, אבל לא מזיק לו כמו חמצון (:
שואל השאלה:
אז אני צריכה לחשוש לצבוע? או שזה בסדר? כי אני ממש מפחדת להרוס את השיער
אז אני צריכה לחשוש לצבוע? או שזה בסדר? כי אני ממש מפחדת להרוס את השיער
אנונימית
אם זה חד פעמי זה בסדר אבל צביעה באופן קבוע משנה את המרקם של השיער.
באותו הנושא: