6 תשובות
היית מקבלת התראה בהגדרות אם זה היה אמיתי
אנונימי
זה נשמע כמו סתם אם הטלפון מהמערכת לא הזהיר אותך.
זה סתם
הם רוצים שתורידי אפליקציה שתנקה לך את הטלפון והם מקבלים כסף לפי מספר האנשים שמורידים את האפליקציה וגם יכול להכנס לך וירוס, פשוט תתעלמי ואל
תלחצי על כלום
שואל השאלה:
ואם זה פתח לי אפליקציה שיש לי בטלפון מה זה אומר?
איזו אפליקציה? אם זאת אפליקציה רנדומלית שהיא לא לנקות את הטלפון (שהורדת) אז זה חשוד.
שואל השאלה:
אליקספרס
באותו הנושא: