6 תשובות
אני לא יודעת כמה זמן, אבל אני כמעט בטוחה שזה על א כי יש לך אינטראציה עם אנשים שהם גם לא מהבסיס, כמו מבקרים שבאים מבחוץ וכזה אז צריך להראות יצוגי
אם זה יום רגיל ולא שבת או חג את עושה שמירות על א', אם זה שמירות לילה אז ב'.
בדרך כלל שמירות זה 4 שעות שמירה ו8 מנוחה.
בדרך כלל שמירות זה 4 שעות שמירה ו8 מנוחה.
שואל השאלה:
ואם זה כן שבת?
ואם זה כן שבת?
אנונימית
אז על ב', לרוב אין יציאות/כניסות בשבת לשג רק במקרים חריגים.
לרוב עושים על ב, אלא אם כן זה איזה בסיס ג'וב ויומיות
שואל השאלה:
זה לא ממש בסיס חחח
זה בלטרון, שזה סוג של מוזיאון ממה שהבנתי
זה לא ממש בסיס חחח
זה בלטרון, שזה סוג של מוזיאון ממה שהבנתי
אנונימית
באותו הנושא: