4 תשובות
כי שם צריך לשלם על כל ביקור רופא מאתיים דולר
שואל השאלה:
גם בלי קשר הוא גבוה יותר. מספיק להסתכל על איך גר האמריקאי הממוצע ואיך גר הישראלי הממוצע ולראות את ההבדל.
גם בלי קשר הוא גבוה יותר. מספיק להסתכל על איך גר האמריקאי הממוצע ואיך גר הישראלי הממוצע ולראות את ההבדל.
אנונימי
the american dream bby
כי בארצות הברית יש פחות מיסים ובירוקרטיה ממשלתית (אבל גם עצלם זה עוד מעת יפסיק)
באותו הנושא: