21 תשובות
זה שהיא יפה לא אומר שאת לא :)
אבל היא באמת ככה
מה אנחנו אמורים לעשות עם זה שנמאס לך שאומרים את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אם אין לך מה להגיד תמשיך האלב
אנונימית
שואל השאלה:
הלאה
אנונימית
וואו מה יש לדור שלנו
אז יש לי מה להגיד
כנראה ימשיכו לומר לחברה שלך את זה ואת תמשיכי להרגיש רע עם זה למרות שבטח גם את נראית טוב אז תפסיקי להתמסכן
אנונימי
חח למה אתה עונה מבדוי ? ^
לפחות תכתוב מהחשבון שלך , מביך .
איזה מביך אני אה
כותב מאנונימי חחחח
אני מת מצחוק מהבדיחה הזאת שאמרת כרגע
כי אמרת שאני כתבתי מאנונימי אז זה מצחיק בטירוף

את בטח ממש מגניבה ויש לך מלא חברים
אנונימי
וואו אתה מוזר תטפל בעצמך
נחשי מה
זה אתר חופשי
אני יכול לענות כאנונימי או פשוט מהמשתמש שלי ואת לא יכולה לעשות שום דבר לגבי זה
אנונימי
וואי די חחח אני בוכה
אני מת עליך אנונימי מסכים איתך 100%
יאללה אלו החיים תמודדו קצת וזה דבר ככ קטן כאילו למי אכפת הדור שלנו פג תוקף נראה לי
לא תכננתי לעשות שום דבר מה נפלת עליי
הילדה כולה פגועה יכלת לא לענות ובמקום זה כתבת שהיא מתמסכנת
אני מבינה טותך כלכך אחותי,אני מתה שלא תרגישי ככה גם,פליז תעשי הכל כדי להראות הכי טוב שיש ותראי כמה ירצו אותך ויחמיאו לך .אולי אפילו יותר ממנה.
אנונימית
מה פגועה שקוראים לחברה שלה כוסית
אז היא חברה חרא היא לא יודעת לפרגן קצת
זה נקרא פינוק לא פגיעה
רק אומרים לחברה שלה שהיא יפה
וכמו שאמרתי אני בטוח שגם היא יפה ורק אחרי זה הוספתי שהיא מתמסכנת
את מתמקדת ברע ולא בדבר הטוב שהוספתי שם

חוץ מזה
את לא אמורה ללכת לישון בשעה הזאת
אנונימי
ואולי יש לה דימוי גוף נמוך וזה לא במטרה להוריד לחברה שלה ? לא הבנתי מי אתם שתשפטו
זה אתר חופשי אבל אם אתה לא יכול להגיד את הדעה שלך בצורה לא פוגעת אז זה חבל
נפגעת מאמי שאתה ככה תוקף ?^^
די אנונימיי
אני צריך להיות בשקט כי אני עושה תצמי ישן ובגללך אני בוכה מצחוק ואני עושה רעש
למה שלא תפרגני לה?
גם אני שומעת כל הזמן שאומרים לחברה הכי טובה שלי וואי איך רזית איזה יפה את מהממת ואני הכי שמחה שאומרים לה את זה אפילו שלא אומרים לי
חוץ מזה בואי נודע באמת כשאומרים למישהי שהיא כוסית זה אומר שמסתכלים לה רק על הגוף זאת מילה מגעילה לדעתי
אנונימית