6 תשובות
יכול להיות
מה הוא עשה בזמן הזה?
ישן או סתם היה בטלפון?
מה הוא עשה בזמן הזה?
ישן או סתם היה בטלפון?
שואל השאלה:
הוא לא אמר לי..
הוא לא אמר לי..
אנונימית
לדעתי אם הוא נרדם אז זה לא סימן
אבל אם הוא היה בטלפון או עם חברים וכאלה אז כן
כאילו למה שלא יכתוב לך בזמן הזה
אבל כאילו אם יש אהבה והוא לא יחזור על טעויות עבר (יש סיבה לזה שהוא אקס) אז כדאי לך לנסות
אבל אם הוא היה בטלפון או עם חברים וכאלה אז כן
כאילו למה שלא יכתוב לך בזמן הזה
אבל כאילו אם יש אהבה והוא לא יחזור על טעויות עבר (יש סיבה לזה שהוא אקס) אז כדאי לך לנסות
ממ זה לא קשור לאמונה..
זה קשור ללב שלך ולמה שאת מרגישה...
ו... יש לפעמים דברים שאת יכולה ליזום, ורצוי שגם תעשי את זה מאשר לקוות שמשהו יעשה לבד מעצמו...
זה יפה שאת מאמינה, תשמרי על זה. אבל כאן זה קצת פחות קשור...
תנסי לחשוב עם עצמך...
מה היה קורה אם לא היית שולחת לו? היית מצטערת על כך?
והפוך, מה לדעתך היה קורה אם היית שולחת לו ואולי מקבלת "לא"?
מה היית עושה?
אז... היית מצטערת...(?)
תחשבי עם עצמך...
תכיני את עצמך לכל מצב ככה שלא תתבאסי יותר מדיי... ותפעלי לפי רגשותיך.
זה קשור ללב שלך ולמה שאת מרגישה...
ו... יש לפעמים דברים שאת יכולה ליזום, ורצוי שגם תעשי את זה מאשר לקוות שמשהו יעשה לבד מעצמו...
זה יפה שאת מאמינה, תשמרי על זה. אבל כאן זה קצת פחות קשור...
תנסי לחשוב עם עצמך...
מה היה קורה אם לא היית שולחת לו? היית מצטערת על כך?
והפוך, מה לדעתך היה קורה אם היית שולחת לו ואולי מקבלת "לא"?
מה היית עושה?
אז... היית מצטערת...(?)
תחשבי עם עצמך...
תכיני את עצמך לכל מצב ככה שלא תתבאסי יותר מדיי... ותפעלי לפי רגשותיך.
שואל השאלה:
אני יןדעת שהוא רוצה ב100%
הוא זה שהציע,
אני קצת עם רגשות מעורבים ונורא מבולבלת.
מצד אחד הוא חסר לי ואני מתגעגעת אליו מאוד, כיף לי איתו והחיבוק שלו שווה הכל
מצד שני אני לא מסוגלת במאה אחוז לומר לו- אני אוהבת אותך
והוא בכל משפט שני אומר את זה
אני יןדעת שהוא רוצה ב100%
הוא זה שהציע,
אני קצת עם רגשות מעורבים ונורא מבולבלת.
מצד אחד הוא חסר לי ואני מתגעגעת אליו מאוד, כיף לי איתו והחיבוק שלו שווה הכל
מצד שני אני לא מסוגלת במאה אחוז לומר לו- אני אוהבת אותך
והוא בכל משפט שני אומר את זה
אנונימית
נראה לי כדאי שתכתבי לו "חשבתי שזה בתשע וחצי" או משהו כזה ותראי איך הוא יגיב ואז תראי למה הוא לא כתב לך שזה נדחה
נראה שאת לוקחת את זה מאוד ברצינות ולגמרי מסכימה איתך אם את חושבת שזה מעורר סימני שאלה לכי עם זה ותבדקי מה הקטע למה לא אמר לך
נראה שאת לוקחת את זה מאוד ברצינות ולגמרי מסכימה איתך אם את חושבת שזה מעורר סימני שאלה לכי עם זה ותבדקי מה הקטע למה לא אמר לך
באותו הנושא: