23 תשובות
לי קופר
אנונימית
בעדיקה יש ממש יפים, וגם בזארה ובh&m.
לא סקיני וכאלה, גינסים באמת יפים
לא סקיני וכאלה, גינסים באמת יפים
מצטרפת לשאלה
אנונימית
לי קופר, דיסל, קרייזר
אמריקן איגל
אורבניקה
אורבניקה
אורבניקה יש להם ממש יפיםם
רנואר
רנואר ופול אנד בר
זארה
פול אנד בר, רנואר, אמריקן איגל, h&m
אך ורק אמריקן איגל
שיאין
למה אין לי שקל על התחת
למה אין לי שקל על התחת
אנונימית
מניה,ליקופר,ריפליי
יד שניה
h&m זה ה המקום
אמריקן איגל, ברשקה, זארה
american eagle שורדים ממש טוב
אמריקן איגל בתוכי, בדמי, בנשמתי
ברשקה,24/7 , זארה, רנואר
אנונימית
שיין, אמריקן איגל, h&m, רנואר, 24/7
זארה וסטנדווריוס
אם את צריכה גינסים לנמוכות לכי למיי גינס
אורבניקה ו h&m
באותו הנושא: