13 תשובות
דמויות בכללי? ואם תוכלי אולי לספר לי קצת עליהן כדי שהמראה יהיה תואם לאישיות ולמעשים שלהן?
שואל השאלה:
אני לא יודעת, אני לא מצליחה ליצור דמויות לסיפור. עניתי על שאלות, כתבתי סיפור רקע, ראיינתי אותן ואפילו ניסיתי לכתוב את הסיפור עצמו אבל הדמויות ממש שטחיות וחסרות אופי :(
פשוט תכתבו סתם דמויות וזהו, אני אפתח אותן יותר לעומק
אנונימית
תנסי אולי לקחת השראה מדמויות מסדרות וסרטים או מאנשים שאת רואה ביום יום
שואל השאלה:
לקחתי השראה מאנשים שאני רואה אבל זה כאילו לדמות אין אופי וזה מעצבן. נמאס לי כבר.
אנונימית
תנסי להוסיף להן תחביבים
(ציור, ספורט, שירה, כתיבה וכו)
רגשות שמאפיינים אותם לרוב
(עצבני, רגיש, שמח, סנוב)
דברים שהם שונאים למשל, אנשים שצועקים או דברים מתוקים
שואל השאלה:
תחביבים יש
אוקיי רגשות לא חשבתי עליהם, אבל רגש זה משהו שמשתנה
והכל זה עדיין שטחי. זה לא נותן אופי לדמות :(

הדמות אוהבת לצייר
אנונימית
תרחיבי את הציור ללא רק משהו צפציפי תעשי שזה יהיה אומנות
שהיא תהיה יצירתית, שיהיה לה סטייל שונה ומגניב דברים כאלו.

לדעתי כן כדאי שתכתבי לה על רגשות או יותר נכון תכונות שיש לה נגיד שהיא לוקחת הכל כמשהו השראתי (בגלל שהיא מציירת)
תפרטי על העלילה ועל מה שיש לך כרגע על הדמות ואני אנסה לעזור
אבל בעיקרון את יכולה להתחיל גם אם הדמות עדיין שטחית מבחינת פרטים בעינייך כי לאט לאט תוך כדי הסיפור הדמות נבנת יותר ואז את יכולה לשכתב את התחלה כדי שתתאים לדמות שהיא נבנתה להיות
הכי חשוב זה שם, עבר, ופרטים תכניים ומשם זה פשוט זורם והדמות הופכת לבנאדם
שואל השאלה:
טוב יש להם עבר קצת מסובך
אנונימית
אני אשמח לשמוע
שואל השאלה:
אבל זה לא משנה, אני חושבת שאני פשוט צריכה השראה לעלילה של הסיפור
זה סיפור מורכב קצת הוא מסופר מגוף ראשון וזו פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב סיפור מנקודת מבט כזאת
אנונימית
טוב, בהצלחה!
שואל השאלה:
כבר כתבתי מלא מחברות ומלא עמודים בסיפורים שלי.. נראה לי אני צריכה לחזור לקרוא ולקבל יותר השראה אני לא יודעת זה נראה לי מוזר שכל השאלות וכל המידע לא עוזר
אנונימית