3 תשובות
כולם ממליצים אז כנראה היא ממש טובה
ראיתי מלא המלצות ללביאה הלוחמת אז אני מניחה שהוא טוב
ולגבי אחד מאיתנו משקר, כל מי שאני מכירה ולא מכירה אהב מאוד, אבל אני קראתי איזה חמישים עמודים וזה פשוט לא היה בשבילי
ולגבי אחד מאיתנו משקר, כל מי שאני מכירה ולא מכירה אהב מאוד, אבל אני קראתי איזה חמישים עמודים וזה פשוט לא היה בשבילי
אני בעמוד 100 באחד מאיתנו משקר וכרגע זה מעניין
באותו הנושא: