5 תשובות
נראלי שכן..
לדעתי לכולם יש מסע כומתה
אנונימית
לא, זה רק לקרביים
לא, אין. אני לפני כמה ימים סיימתי טירונות 02 ולא היה לנו בכלל מסע. המסע הכי ארוך שהיה לנו זה הליכה בשני טורים מהפלוגה לחדר אוכל.
אנונימי
לא
רק לתומכי לחימה יש עד ה10 קילומטר
לחיל רגלי עד ל50 קילומטר. אפילו יותר