9 תשובות
שואל השאלה:
^^^ אם הוא יגיד לי "לא" אז הוא בטח יספר את זה לחברים שלו והם יזכירו לי את זה תמיד. זה יהיה ככ משפיל
^^^ אם הוא יגיד לי "לא" אז הוא בטח יספר את זה לחברים שלו והם יזכירו לי את זה תמיד. זה יהיה ככ משפיל
אנונימית
שואל השאלה:
^ רציתי במשך שנתיים מישהו בשם "יאיר" (לדוגמה) ואז בתחילת שנה עבר לי ממנו והחבר הכי טוב של יאיר אמר לי שיאיר בעניין שלי. ואז הרגשות שלי חזרו שוב. ויאיר כל היום היה עם מישהי בשם "מירי" (לדוגמה) ובגלל שהוא היה ממש צמוד אליה כל היום אז זה עירער אותי אם הוא באמת בעניין שלי. ושנתיים כבר הספיקו לי אז אני רוצה לעצור את הרגשות האלה כבר מעכשיו. נמאס לי להיפגע מכל דבר שהוא עושה
^ רציתי במשך שנתיים מישהו בשם "יאיר" (לדוגמה) ואז בתחילת שנה עבר לי ממנו והחבר הכי טוב של יאיר אמר לי שיאיר בעניין שלי. ואז הרגשות שלי חזרו שוב. ויאיר כל היום היה עם מישהי בשם "מירי" (לדוגמה) ובגלל שהוא היה ממש צמוד אליה כל היום אז זה עירער אותי אם הוא באמת בעניין שלי. ושנתיים כבר הספיקו לי אז אני רוצה לעצור את הרגשות האלה כבר מעכשיו. נמאס לי להיפגע מכל דבר שהוא עושה
אנונימית
תספרי לוו
שואל השאלה:
^ אם אני יספר לו שאני בעניין שלו איך זה יקדם אותנו? כי הוא בטח ישאל מאיפה אני יודעת שהוא גם בעניין שלי ואם אני יגיד לו שחבר שלו אמר לי אז הוא יתעצבן עליו כי הוא לא יודע שהוא אמר לי
^ אם אני יספר לו שאני בעניין שלו איך זה יקדם אותנו? כי הוא בטח ישאל מאיפה אני יודעת שהוא גם בעניין שלי ואם אני יגיד לו שחבר שלו אמר לי אז הוא יתעצבן עליו כי הוא לא יודע שהוא אמר לי
אנונימית
את בטוחה שהחבר שלו לא משקר?
אנונימי
תשמעי אם חבר שלו אמר לך את זה רוב הסיכויים שהוא לא אמר את זה סתם, את יכולה לחשוב למה ירד לך ממנו בפעם הקודמת אולי זה יעזור
שואל השאלה:
^^ הוא לא משקר כי אני רואה שהוא כל הזמן מסתכל עלי ומנסה להתקרב אלי אבל היום ספציפית הוא כאילו היה דבוק לילדה הזאת
^^ הוא לא משקר כי אני רואה שהוא כל הזמן מסתכל עלי ומנסה להתקרב אלי אבל היום ספציפית הוא כאילו היה דבוק לילדה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ ירד לי ממנו עם הזמן לא בגלל משהו שהוא עשה. הוא בן אדם מדהים בעייני בלי לקשר לזה שאני אוהבת אותו
^^ ירד לי ממנו עם הזמן לא בגלל משהו שהוא עשה. הוא בן אדם מדהים בעייני בלי לקשר לזה שאני אוהבת אותו
אנונימית
זה קרה לי ואני מבינה את התסכול שלך.
יש לך 2 אפשרויות.
1) להתוודות בפניו בתקווה שהוא גם בעניין שלך ויגיב טוב ובצורה נורמלית ולא יצחק עלייך עם חברים שלו
2) להדחיק את הרגשות עד שיבוא מישהו שיגרום לך לשכוח ממנו
יש לך 2 אפשרויות.
1) להתוודות בפניו בתקווה שהוא גם בעניין שלך ויגיב טוב ובצורה נורמלית ולא יצחק עלייך עם חברים שלו
2) להדחיק את הרגשות עד שיבוא מישהו שיגרום לך לשכוח ממנו
אנונימית
באותו הנושא: