3 תשובות
זה רק פלאפל זה לא סוף העולם. אם היית אוכל 20 פה הייתה מתחילה להיות בעיה, אבל את לא. אז אין מה לדאוג. להיות בדיאטה ולא לתת לעצמך קצת מקום להנות או לאכול משהו נחמד זה מה שגורם לדיאטה להיכשל מלכתחילה
מהה בקטנה זה כלום קלוריות אל תקחי קשה
הכול טוב, זה כלום.