4 תשובות
אמאלה שתרגע הסתומה הזאת כולה שאלת אותה מאיפה זה אני הייתי מתרחקת
אנונימית
אני לא צריכה את השמלה כדי שיגידו שאני יותר יפה/ את ממש מקנאה שיגידו שזה יפה עלי?
"נשמה/יפה שלי, עם או בלי השמלה היפה שלך (בשונה ממך) אני נראת הרבה יותר פצצה ממך.. יש מבין?"
"הכל טוב מתוקה אני לא צריכה את השמלה כדי להיראות יותר טוב ממך"
באותו הנושא: