התחברות הרשמה

זה מביך לשים תמונת ילדות מצחיקה שלי ברקע בפלאפון שלי?

זה כאילו סתם לא מצחיק/מביך או שלאף אחד במילא לא אכפת?
25 בנובמבר 2021, 16:46
רקעיםעריכת תמונותסרטוניםעריכת וידאופרופיל    
6 תשובות
לא, זה חמוד ממש בעיניי.
o
oyasumi
חחח זה מהמם
מ
מלחמת כריות
לא, ההפך.
במבה 4
ממש לא
א
אוונגד סבנפולד
לא ..זה מהמם!
-
-Whatever-
לא זה נדיר
%
% 0-
באותו הנושא:
זה מביך לשים תמונת פרופיל של אנימה בווצאפ?
לשים תמונה של דמות אנימה שאני אוהב בפרופיל באינסטגרם , מביך?
זה מביך לשים כאן תמונה שלא שלי?
האם זה מביך לשים כאן תמונה של עצמך?
מביך לשים בתמונת פרופיל בוואטצאפ תמונת מראה מהשירותים של הבית ספר?
לשים תמונות פרופיל שלי פה מביך או לא?
לשים תמונת פרופיל עם החברה הכי טובה באינסטגרם זה מביך ?
מה כדאי לי לשים תמונה שלי או מצחיקה תחליטו אתם
זה מביך לשים תמונה שלך בדיסקורד?
זה מביך לשים תמונה שלי עם חברה שלי בהייליטס?
זה מביך/מוזר /פרחי לדעתכם לשים תמונה בפרופיל בסטיפס שצולמה במראה כזה בלי פנים רק גוף...