התחברות הרשמה

תקשיבו רגע יצאתי בסדר?

ירדתי מהאוטובוס בתחנה והיה שם פועל שתיקן משהו , הוא ראה אותי והסתכל עליי ממש כל שניה וגם על הת*ת שלי , באיזשהו שלב הרגשתי כבר לא נעים ואמרתי לו "תוריד את העיניים שלך ממני" והוא אמר "לא מסתכל עלייך בכלל מה את רוצה" אז אמרתי לו שהוא כן ושיסובב את הראש מהר, הוא שוב אמר לי מה שאמר קודם וטען שלא הסתכל בזמן שהוא כן!!
יצאתי פה בסדר? אנרתי לו את זה גם בתקיפות אבל לא היה לי נעים בכלל ממה שעשה
25 בנובמבר 2021, 13:15
עצותמצב רוח    
3 תשובות
לא היית צריכה לפנות אליו לדעתי פשוט להתרחק
ד
דריפית
יצאת בסדר גמור
אנונימית
לדעתי פעלת נכון
ה
ההוא שבצד
באותו הנושא:
תקשיבו יצאתי עם מישהו לדייט והוא נתן לי לשלם ( חצי חצי)
יואו תקשיבו יצאתי מהזה סתומה פליז כנסו
תקשיבו יצאתי רעה?
תקשיבו אני מרגישה סתומה רצחח- ממש יצאתי מטומטמת?
אוך תקשיבו אני יצאתי ממש חרא ולא חברה אני יודעת
תקשיבו שנייה אני בבעיה, יצאתי עם מישהי מאתר הכרויות לדייט אבל
תקשיבו הרגשתי רעידה קלה בעיר שלי ואני גרה בצפון יצאתי החוצה
יצאתי לא בסדר או שהיא יצאה יותר לא בסדר?
תקשיבו אני יצאתי עם חברים
תקשיבו בנות יצאתי חרא?
תקשיבו אני לא יודעת אם יצאתי מגעילה או לא.