4 תשובות
הוא חלק מהאחוזים של הציון, הבגרות היא לא 100 אחוז
כי זה מגן על הציון הכללי
בעצם הציון שתקבל במבחן הזה, המבחן נקרא מתכונת אם אני לא טועה יהיה לו האחוז הכי גדול מבחינת הציון שמשתמשים בו כדי להרכיב את הציון השנתי שלך(מגן). הציון הזה בעצם יכול להגן עליך אך גם לפגוע בך מכיוון שהציון שתקבל בגרות יחושב עם ציון המגן וכך יקבע הציון שלך. כי בעצם זה ציון המשקף את כל מה שעשית השנה.
לדוגמא: קיבלת שישים במבחן והציון שנתי שלך הוא שבעים אז זה מגן עלייך ותקבלי שישים וחמש במקום שישים (עושים ממוצע של שני הציונים ביחד). במידה והציון השנתי שלך יהיה רחוק ממש שתקבל בבגרות זה גם יכול לפגוע בך אז תזהר ותשקיע טוב טוב. בהצלחה!
לדוגמא: קיבלת שישים במבחן והציון שנתי שלך הוא שבעים אז זה מגן עלייך ותקבלי שישים וחמש במקום שישים (עושים ממוצע של שני הציונים ביחד). במידה והציון השנתי שלך יהיה רחוק ממש שתקבל בבגרות זה גם יכול לפגוע בך אז תזהר ותשקיע טוב טוב. בהצלחה!
אנונימית
מגן זה חלק מהציון הסופי.
הוא מהווה 30% והבגרות הגדולה רק 70%.
זאת אומרת שאם בבגרות קיבלת 100, במציאות קיבלת רק 70. ואז המגן משלים את החסר. אם קיבלת 0 במגן אז הציון הסופי יהיה רק 70.
וההפך, אם במגן קיבלת 100, במציאות קיבלת רק 30 מהציון הסופי. ואז הבגרות משלימה את החסר
הוא מהווה 30% והבגרות הגדולה רק 70%.
זאת אומרת שאם בבגרות קיבלת 100, במציאות קיבלת רק 70. ואז המגן משלים את החסר. אם קיבלת 0 במגן אז הציון הסופי יהיה רק 70.
וההפך, אם במגן קיבלת 100, במציאות קיבלת רק 30 מהציון הסופי. ואז הבגרות משלימה את החסר
באותו הנושא: